Wymiana głowicy
Dla tych którzy cenią sobie jakość, w razie uszkodzeń kół kompresji i zarazem osi wirnika proponuje się wymianę całej głowicy turbo CHRA - Center Housing Rotating Assembly. Ten element to komplet który gwarantuje spójność i kompatybilność wszystkich części. Rozwiązanie najczęściej z konieczności stosowane ze względu na uszkodzenie obu kół kompresji i obudowy łożyskowania.
Naprawa geometrii
Turbiny ze zmienną geometrią VNT wymagają nierzadko wymiany całego elementu geometrii. Jest to jedna z tych rzeczy które sprawiają że nagle nasza regeneracja staje się droższa. Podobnie rzecz ma się z wyważaniem turbin. Trzeba zdawać sobie sprawę że nie da się ominąć tych kosztów, podobnie jak nie da się naprawić jedynie geometrii pomijając rozbiór, czyszczenie doważenie i złożenie turbiny.
Nowa turbina za starą
Ta opcja często oferowana jest przez serwisy turbosprężarek i niczym nie różni się od regeneracji, generalnie jeśli mamy niedziałającą turbinę ale na oko w dobrym stanie (nieremontowaną) najlepiej oddać do regeneracji, całkowicie uszkodoną - na wymianę.
Zamów hybrydę turbosprężarki
W naszym serwisie oferujemy wykonanie hybryd. Możliwości jest wiele, generalnie powinniśmy zatroszczyć się o minimalizację kosztów montażu turbosprężarki do układów wlotowo-wylotowych i olejowych. Hybrydy turbosprężarek Plug and Play są najtańsze do wykonania i w szybki sposób podnoszą moc o ok. 30%. Warto zastanowić się nad tym rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli jest się miłośnikiem szybkiej jazdy.
Poniżej najczęściej wykonywane u nas warianty upgrede-ów koła kompresji SP51 i SP54 serii K Borg/Warner. Dotyczą wszystkich platform Audi, VW 1.8t 2.7t 1.9TDI 2.0TDI.
VW Audi 1.8T
- K03 class SP51x 51x38mm
- K03 class SP54x 54x41mm
VW Audi Motorsport
- K04 SP56R 1.8T VAG ALL
- K04 SP60R 2.7T 4.2T RS4 / RS6